LinkedLabels bestaat uit vijf bedrijven, de labels: NRG Office, Tech Caps, IT-8 Yor-in en Yellow Rockets. Elk label is gespecialiseerd in werving & selectie en detachering in een specifiek vakgebied. De labels delen onderling kennis over de werving & selectie, detacheren en over de Food & Maakindustrie. Alle specialisten ondersteunen bedrijven in de Food & Maakindustrie van MKB tot multinationals. De missie van LinkedLabels is om organisaties vooruit te helpen en te versterken.
UniPartners Nijmegen heeft twee onderzoeken uitgevoerd voor LinkedLabels, die bijdragen aan een intern project. De resultaten van beide onderzoeken zijn in de vorm van een onderzoeksrapport gepresenteerd.
Het eerste onderzoek is een marktonderzoek om de markt van Food & industry inzichtelijk te maken voor LinkedLabels. Er vijf verschillende thema’s opgesteld om de markt adequaat in beeld te brengen: dienstverlening, locatie, trends & ontwikkeling, imago en marktanalyse. Voor het marktonderzoek hebben twee studentconsultants enquêtes en interviews bij bedrijven afgenomen, actief in de Food & Industry markt. Deze resultaten zijn vervolgens geanalyseerd en gepresenteerd in een adviesrapport.
Het adviesrapport biedt inzichten in de vijf deelthema’s in de Food & Industry markt. Daarnaast geeft het adviesrapport praktische handvatten om de verkregen inzichten in de praktijk toe te kunnen passen. Deze handvatten zijn aan de hand van de onderzoeksresultaten door de studentconsultants opgesteld.
Het tweede onderzoek is een klanttevredenheidsonderzoek met als doel inzichten te creëren in de tevredenheid van de klanten van de verschillende labels over de huidige diensten van LinkedLabels. Het onderzoek is opgesteld aan de hand van zes deelthema’s: naamsbekendheid/marketing, voorwaarden, kwaliteit dienstverlening, communicatie/manier van contact, reden voor kiezen organisatie en verbeterpunten/algemene tevredenheid. De studentconsultant heeft met zowel interviews als enquêtes de tevredenheid inzichtelijk gemaakt.
Het adviesrapport biedt inzichten in de tevredenheid, aan de hand van zes deelthema’s. Naast de tevredenheid, zijn er in dit onderzoek ook verbeterpunten voor LinkedLabels naar voren gekomen. Het rapport biedt onder andere advies hoe LinkedLabels met deze verbeterpunten aan de slag kan gaan, zodat de tevredenheid van klanten kan worden verhoogd.
LinkedLabels heeft aangegeven dat de onderzoeken voor de juiste inzichten hebben gezorgd. De onderzoeken zijn met een 7.5 en 8.5 beoordeeld!
Quote van de opdrachtgever Ward Gugelot: ‘UniPartners is een goede en betaalbare partij die voor de gewenste inzichten zorgt’.